Kirjoittaja Aihe: tavoitteet  (Luettu 66483 kertaa)

Misu

• Junior Member
  • **
  • Team Levälä
    • Profiili
Re: tavoitteet
« Vastaus #165 : 15.02.09 - 21:22 »
Olis tarkotuksena tässä tolla rakkaalla Iskalla vähän valmentautua ja mahdollisesti seuratasolla starttailla (Rellulla, Vuohiksella jne lähitalleilla) 70-80 ratoja ja koulua B-A, kuha kattoo nytte mite meidän yhteistyö alkaa rullaamaan 8))
Petulla tavotteena syksyllä 60-70 ratoja saada alle ja joku B-ratakin, Pojulla jos pääsis jonnekin clear roundiin niin ois aika mahtavaa 8D

Kaikenlaista. Kaikenlaista.
Arvan Ilo - Auringon Loiste - Aurora frá Ruusukivi - Galaxy II - Hiivaniemen Sissi - Lakeuden Sarastus - Levälän Pehtoori - Levälän Platina - Malwina - Myszek - Pirren Petra - Smilla's Bambigirl - Sumuvaltteri - Särkän Juulia - Thundercloud's

iiidammoi

• Junior Member
  • **
  • Ein finn gream <3
    • Profiili
« Vastaus #166 : 24.02.09 - 15:14 »
Joo no miun tavotteena on kehittyä ratsastuksessa, pääasiassa perusasioiden hiomista.
Ja sit haluisin siirtyy tunneilla astetta isompiin esteisiin,
hyvä esimerkkitunti oli joku aika sitte, hypättii 95cm okserii, kiitti miila :)
Ja sit yritän tallin omissa kisoissa parantaa keskittymistä ja vaikutusta hevoseen.
Että jatkan kisaamista toistaseks iha seuratasolla, 70-85cm : )
Ja sit ois intoa myös käyä vähä valmentautumassa helin kanssa, jos ois sillotällö vähä helpompia valmennuksia,
ku en mie kuitekaa voi mennä samoihi valmennuksii ku joku himoratsastaja jaana ja ella yms. että näin,
ja sitte aluetasolle joskus, kuha oon kehittyny tarpeeks : )
Riimiponi paras poni ;>

Miila

• Global Moderator
  • Junior Member
  • Ask Me More
    • Profiili
« Vastaus #167 : 10.02.10 - 14:56 »
Kisakokous Ke 24.2.08 talossa klo 16.45->
Ke 17-18 tunti siirretään to 20-21
Paikalle kaikki jotka kilpailevat ulkopuolisissa kilpailuissa tallin hevosilla tai haluaisivat aloittaa kilpailemisen.
Ilmoittautukaa Miilalle tai tallin seinällä olevaan listaan.
Jos haluat oppia ratsastamaan, sinun täytyy todella haluta sitä! Jokaiselta hevoselta voi oppia jotakin.

Miila

• Global Moderator
  • Junior Member
  • Ask Me More
    • Profiili
« Vastaus #168 : 14.02.10 - 12:55 »
Voit laittaa minulle pikaviestiä, mikäli kilpaileminen kiinnostaa, mutta kysyttävää on :) tai haluat varmistaa oletko jo sen tasoinen, että pääsisit kilpailemaan ulkopuolisissa kilpailuissa. Mukaan mahtuu uusia kisaajia ! :>

Huom. talutuksista saa ratsastustunteja! Jos talutat 4 x ½ h saat ilmaisen ratsastustunnin, jonka voi ratsastaa valmennustunnilla mikäli vapaata on :)
Jos haluat oppia ratsastamaan, sinun täytyy todella haluta sitä! Jokaiselta hevoselta voi oppia jotakin.

pikku Jenna

• Junior Member
  • **
  • HeppaHöperö
    • Profiili
« Vastaus #169 : 25.10.10 - 15:40 »
Tavoitteeni olisi päästä hyppäämään 95cm jossain aluekisoissa joskus [smiley=thumbup.gif]

AltsQ

• Junior Member
  • **
  • Entinen nimimerkki Alias, nykyinen AltsQ
    • Profiili
« Vastaus #170 : 20.01.11 - 17:40 »
Mun tavoitteena on oppia hallitsemaan monenlaiset hevoset ja ponit.  :)
Ein Luciferus <3
Mira Ku <3

armi jeejee

• Junior Member
  • **
    • Profiili
Vs: Re: tavoitteet
« Vastaus #171 : 16.08.12 - 19:56 »
Mun tavoite on et pääsisin kilparatsastajaks Kenttäratsastukseen tai Kouluratsastukseen ja omistaisin hevosen mikä on hyvä hyppäämään ja menemään koulua =))

mulla on sama tavote mut vaan kenttään tai esteisiin, mutku tiiän ettei se oo mahollista >: ku en oikee ees saa kisata ku sillon tällön seuratasolla :s. mut sust rosa voi tullaki ku saat kisata ja oot tosi hyvä ridaamaaaaa (;
Kᴜʟʟᴛᴏʀᴘs Hᴇʀᴅɪɴɴᴀ "Tɪɴɴᴀ" ♥ Eɪɴ Lᴜᴄɪɴᴅᴀ "Cɪɴᴅᴀ" ♥ Hᴀᴘᴘʏ Eᴍᴍʏ ♥ Pᴀʀʟᴀ ♥ Tᴏᴘɪᴋ "Tᴏᴘɪ" ♥ Nᴏʀᴛʜ Fɪɴɴ Fɪɢʜᴛᴇʀ "Tᴀɪsᴛᴏ" ♥  Oʀᴄʜɪᴅᴇᴀ "Öᴠᴇ" ♥ Eɪɴ Gᴏʟᴅᴇɴ Pᴀᴛʀᴏʟ "Pᴀᴛᴜ" ♥  Hᴀʟʟᴇ

6' Yʟᴇɪsʟᴇɪʀɪ 2012 ♥
6' Yʟᴇɪsʟᴇɪʀɪ 2013 ♥
6' Yʟᴇɪsʟᴇɪʀɪ 2013 ᴍᴜɪsᴛɪs ♥

Sopuli

• Junior Member
  • **
  • Kesää odotellessa.....
    • Profiili
Vs: tavoitteet
« Vastaus #172 : 25.08.12 - 12:30 »
Mulla ois tässä lähivuosina tavotteena päästä kisaamaan sellasia 60-70 tallikisaluokkia, ja päästä helppo C läpi yli 60 % =)
Neulavuori Licorise, my little amazing lady, I love you!

Aikku

• Junior Member
  • **
  • Barre♥
    • Profiili
« Vastaus #173 : 30.09.12 - 10:15 »
Miun tavoite on saada hiottua apujen käyttöä, istuntaa ja hevoseen vaikutusta vielä paremmaksi ja esteiden puolella saada hiottua lähestymiset, tiet ja hypyt sujuviksi.:)

armi jeejee

• Junior Member
  • **
    • Profiili
« Vastaus #174 : 11.10.12 - 13:31 »
tavoitteena on hypätä puhdas 65 cm rata ja saada lähestymiset esteille oikeaan ponnistuskohtaan :) ja saada laukanvaihdot xenalla puhtaaks, koska nytte se lähtee menee mul sarjavaihtoi joka toisel ni vähä vaikiaa...
Kᴜʟʟᴛᴏʀᴘs Hᴇʀᴅɪɴɴᴀ "Tɪɴɴᴀ" ♥ Eɪɴ Lᴜᴄɪɴᴅᴀ "Cɪɴᴅᴀ" ♥ Hᴀᴘᴘʏ Eᴍᴍʏ ♥ Pᴀʀʟᴀ ♥ Tᴏᴘɪᴋ "Tᴏᴘɪ" ♥ Nᴏʀᴛʜ Fɪɴɴ Fɪɢʜᴛᴇʀ "Tᴀɪsᴛᴏ" ♥  Oʀᴄʜɪᴅᴇᴀ "Öᴠᴇ" ♥ Eɪɴ Gᴏʟᴅᴇɴ Pᴀᴛʀᴏʟ "Pᴀᴛᴜ" ♥  Hᴀʟʟᴇ

6' Yʟᴇɪsʟᴇɪʀɪ 2012 ♥
6' Yʟᴇɪsʟᴇɪʀɪ 2013 ♥
6' Yʟᴇɪsʟᴇɪʀɪ 2013 ᴍᴜɪsᴛɪs ♥

Jonnawaa (:

• Junior Member
  • **
  • ★ei pelkkä harrastus, vaan koko elämä
    • Profiili
« Vastaus #175 : 14.06.13 - 20:57 »
Mulla ei oo tavoitteena minkäänlaista estekorkeutta vaan hioa asioita kahdenesteen välissä ja estettä,ennen jälkeen, päällä tällasta kaikkea  :) Ja sitte tavotteena olis osallistua ypäjänkenttäratsastus leirille joku kesä, sitä oon jo haaveillu jonku aikaa ja tietty haluun hioa kanssa myös ihan kaikkea hevosenkanssa, niin hoidossa kuin ratsastuksessakin, ku on tärkeetä ymmärtää hevosenkäytöstäki  ;)
3.  Junnuleiri  2010  ♥
3.  Junnuleiri 2011♥
8. Junnuyleis 2012 ♥
8. Junnuyleis 2013 ♥
+ muistikset ♥