Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy.
Einolan Tallin Keskustelu
10.09.10 - 10:07:07

Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta
Kisakausi aloitetaan Harjussa 2 viikon päästä (Luettu 458 kertaa)
Miila
Global Moderator

Ask Me More, Jet
Hope´s More &
Raja-Myrsky

Sukupuoli: female
Kisakausi aloitetaan Harjussa 2 viikon päästä
28.02.10 - 20:45:43

Olemme valmentautuneet talvikauden ja nyt olisi tarkoitus avata kisakausi Harjun alue-estekisoissa 14.3. Kouluvalmennusta olemme saaneet Tuijalta, Käpältä, Pakelta + itse olen käynyt myös Kikin valmennuksissa. Estevalmennusta olemme saaneet Kristalta ja Dominiquelta. Ensi viikonloppuna Krista tulee hypyttämään meitä perjantaina ja la-su Pake tulee höykkyyttämään meitä kouluratsastuksen saralla. Tervetuloa treenaamaan ja/tai seuraamaan valmennuksia! Tosiasiahan on se ettei kehitystä tapahdu, ellei harjoittele riittävästi. Meillä on reilun viikon kuluttua kisakokous, jossa käsitellään kilpailuihin liittyviä asioita sekä käydään läpi ratsukkokohtaisia tavoitteita.  
Maaliskuussa kilpailemme siis Harjussa ja Hubsilla alue-esteillä. Kansallista kilpailen kauden ekat startit Lahdessa toukokuussa. Tavoitteet itselläni on: Mimolla amatöörisarjaa (120cm) ja Topilla Racingia. Kesällä pitäisi valmentajan mukaan kilpailla pääosin kansallisia kilpailuja, mutta melko pian tulee oma varallisuus vastaan. Sponsoria minulla ei ole. Yksi kansallinen kilpailuviikonloppu maksaa helposti muutamia satoja euroja, jo ilman mitään hotelliyöpymistä. Teltta tai auto kelpaa minulle hyvin yöpymiseen Hymiö Olen miltein ärsyttävän tarkka rahan käytöstä, kirjaan kaiken ylös mihin rahaa kuluu. Esim. hämmästyin miten paljon polttoaineeseen menee rahaa kuussa. Meni kyllä nyt hieman off-topic..
   Heppakuulumisia: Mimo on mun ykkönen, sillä on suuri ego ja sydän. Se hyppää rehellisesti kaiken, eikä välitä jos teen virheen. Mimo <3 myös tietää olevansa tärkeä.. Silmänisku tänään hän näytti mistä pitää kumisuolla hieroa ja hoitaa takaisin turvallaan rapsuttaen mun karvalakkia tai hartioita. Hypättiin viimeeksi hubsilla isompi rataharjoitus ja Mimo säilytti tasaisen rytmin ja hypyt tuntuivat hyviltä, tosin omissa käsissä ja jaloissa vieläkin parantamisen varaa. Kyynärpäät kiinni kylkiin, eikä mitään tuulettamista!!
Topi oli eilen DB:ssä treenissä; tuntui kuuliaiselta ja miellyttävältä ratsastaa. Ohjeena tuli vielä aktiivisemmaksi takaa, jotta nousee edestä. Kehoitti harjoittamaan sitä ravipuomeilla. Topi on muuten niin helppo lastata, että kävelee irrallaan itse autoon. Hymiö Jotkut ovat epäilleet, että Topista tulee vielä parempi kilpahevonen kuin Mimosta, mutta saa nähdä miten käy.  

Tuuli ja Lisa ovat vieläkin pyöreitä, mutta ovat saaneet eteenpäinpyrkimystä lisää.  

Barre on kevyt ja herkkä ratsastaa, todella miellyttävä ja nöyrä.
Valtsusta kehittyy estetykki, tarkoitus olisi muutama kisa mennä sillä, ennenkuin tuntiratsastajat aloittaa sillä kilpailemisen. Valtsu selvittää jo jumppasarjat ja vaihtaa sujuvasti laukat.
Liina on pyöristynyt ja saanut vähän lihaksia. Malttia ja kuuliaisuutta lisää. Hyppää rohkeasti, mutta ei vielä tekniikalla.

Pitää yrittää ehtiä ja jaksaa kirjoitella kuulumisia useammin. Hymiö
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 28.02.10 - 20:49:38 Kirjoittaja Miila »  

Ratsasta aina niin, kuin ratsastaisit viimeistä kertaa-
Sähköposti   IP on kirjattu
Sivu: 1
Lähetä aihe Tulosta