Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy.
Einolan Tallin Keskustelu
05.09.10 - 14:05:35

Äänestys
Kysymys: haluaisitko 2010 leirille(ihan mille vaan)leiriavustajaksi?

tuun jos saan esim.1€päivä
tulen ilman palkkaakin
en koskaan
tulen itse leirille, ja haluan leiriavustajaksi

« Viimeisin muokkaaja: : 27.11.09 - 12:55:21 »

Sivu: 1 2 
Lähetä aihe Tulosta
Leiriavustaja? (Luettu 1401 kertaa)
Pihlab
YaBB Newbies
*

Jee!

Leiriavustaja?
17.11.09 - 22:53:19

Siis millainen juttu tämä leiriavustus on 2010 leireillä, että saako esim.
palkkaa, jos saa niin millaista, onko ikärajaa jne  Silmänisku vastailkaa!
Siirry sivun alkuun

Sähköposti   IP on kirjattu
Oonuus
God Member

Sukupuoli: female
Re: Leiriavustaja?
Vastaus #1 - 18.11.09 - 10:55:53

Haku leiriavustajaksi tulee yleensä vuoden vaihteen jälkeen kotisivuille. Ikärajana on yleensä ollut 15-16 vuotta. Avustajat saavat ylläpidon, ratsastusta sekä pientä taskurahaa. Lisäksi avustajilla on pakollinen koulutusviikonloppu toukokuun lopulla, johon kuuluu myös ratsastusta. Työtehtävät vaihtelevat kaiken maan ja taivaan välillä aamu- ja iltapalojen laitosta tallihommiin, leiriläisten leikittämiseen sekä siivoamiseen... Voin kyllä suositella kokemuksena. Hymiö
Siirry sivun alkuun

Kyllä mä tästä vielä saunan teen!
  IP on kirjattu
loda
Full Member

Vastaus #2 - 27.11.09 - 12:51:48

määhaluisin einolaa leiravustajaks junnuleirille 2010, ko tuun sin leiril ite Juustoinen
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 27.11.09 - 12:52:15 Kirjoittaja loda »  

Junnuleiri 3. '10<3

-Ein Ethel 'Heli'
-Ein Lucinda 'Cinda'
-Ein Valtter 'Valtsu'
-Ein Luciferus 'Luci'
-Ein Lisetter 'Lisse'
-Ein Falconina 'Nina'
-Ein Sunrise 'Sani'
-Ulrica II 'Rica'
Sähköposti WWW loda   IP on kirjattu
Ella - Tatjana
Junior Member
**

:D

Vastaus #3 - 27.11.09 - 13:39:56

haluisin einolaa leiravustajaks junnuleirille 2010, ko tuun sin leiril ite  

Et omppu voi olla samalla leirillä sekä leiriläisenä että avustajana Hymiö  

Mutta kiva homma on., suosittelen!
Siirry sivun alkuun

Tatjana ja Vladimir yksi sielu! Venäjällä ratsastaa ilman satulaa! Jevgenil 7 jalkaa, hän hullu!
Sähköposti   IP on kirjattu
Ilona-H
YaBB Newbies
*

Jee!

Vastaus #4 - 17.02.10 - 22:24:31

Luin tässä äidin kanssa Minnan päiväkirjaa ja luin sanan : leiriavustaja.  
Äiti oli heti että "Hei! Sähän halusit kesätöitä; mitä jos menisit Einolaan?"
Olen -95 syntynyt tyttö täältä Helsingistä. Leireillähän oon käynyt jo jotkut 6 peräkkäin ja nyt kesällä 2010 oon myös tulossa =) Vakituista ratsastusta oon harrastanut vasta vuoden 2010 alkaen, mutta olen hoitanut vuodesta 2008 viittä heposta joita ratsastanut satunnaisesti. Eli hoitaa osaan ja laittaa tunneille kuntoon.

Kesällä 2010 en kuitenkaan olisi tulossa avustajaksi sillä on rippileirijuttuja sun muita, mutta 2011 olisi kiva tulla jollekin junnuleirille Hymiö  

Eli kysyisin nyt, että olenko liian nuori/kokematon avustajaksi? Kiitos jo vastaajalle/vastaajille!  Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
metroapina
YaBB Newbies
*

Vastaus #5 - 23.02.10 - 16:55:54

emmä susta tiiä mutta itte en oikein tykkäis jos leiriavustajat ois 95 ja itte vaikka just 92(vaikken oo esimerkki vain) Juustoinen mutta ihan rauhassa vain haet jos kiinnostaa ja olet siellä leireilläkin käynyt (: paitsi vaan että haku vissiin meni jo? Pelästynyt
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
metroapina
YaBB Newbies
*

Vastaus #6 - 23.02.10 - 16:56:56

eiku unohtakaa luin väärin että tänä vuonna oisit tulossa (:
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Eevis.
Full Member

Vastaus #7 - 25.02.10 - 18:15:09

Kun Einolaan haluaa leiriavustajaks, pitää muistaa että leiriavustajan työ on suurimmaks osaks leiriläisten "kaitsemista" (katsoo niiden perään, auttaa, neuvoo, viihdyttää, huolehtii että kaikki tapahtuu ajallaan) eikä niin paljon tallitöissä rehkimistä, vaikka kyllä niitä karsinoitakin tulee putsattua, hevosia ruokittua ja käytäviä lakastua. Mutta näistä hommista nyt selviää vähän kokemattomampikin, paitsi että aluksi voi löytää itsestään kipeitä lihaksia, joita ei tiennyt aluksi edes olevan olemassa, jos näitä hommia ei ole paljon tehnyt : D

Eli siis sun ei tarvi harmitella sitä ettet oo grand prix -tason ratsastaja ja mestari hevostenkäsittelijä, vaan olla enemmän huolissas, jos oot arka uusien ihmisten seurassa, eikä sulta löydy varmuutta johtaa porukkaa. Oma-aloitteisuuskin on hyvä piirre leiriavustajassa.

Itse olin viime vuonna ekaa kertaa avustamassa juuri kahdella junnuleirillä (junnuyleis ja junnujunnu) ja kaksi leiriä onkin yleensä se minimäärä jolla voi olla avustamassa, että vauraudu siihenkin ettet voi mennä vain kokeilemaan avustamista viikoksi, vaan siellä sitten tehdään reippaasti töitä vähintään kaksi viikkoa (:

Mitä ikääsi tulee, 2011 kesänä oot jo 16, ja se ei ole liian nuori.
Siirry sivun alkuun

Leiri number 10~
"If electricity comes from electrons, does morality come from morons?" ~ Anonymous
"Why is it when some products you have to turn it upside down to read the directions, and the directions say do not turn upside down?” ~ Anonymous
Avustajana 6.-9. leireillä 2010
  IP on kirjattu
Ilona-H
YaBB Newbies
*

Jee!

Vastaus #8 - 26.02.10 - 22:18:48

Eevis. kirjoitti 25.02.10 - 18:15:09:
Kun Einolaan haluaa leiriavustajaks, pitää muistaa että leiriavustajan työ on suurimmaks osaks leiriläisten "kaitsemista" (katsoo niiden perään, auttaa, neuvoo, viihdyttää, huolehtii että kaikki tapahtuu ajallaan) eikä niin paljon tallitöissä rehkimistä, vaikka kyllä niitä karsinoitakin tulee putsattua, hevosia ruokittua ja käytäviä lakastua. Mutta näistä hommista nyt selviää vähän kokemattomampikin, paitsi että aluksi voi löytää itsestään kipeitä lihaksia, joita ei tiennyt aluksi edes olevan olemassa, jos näitä hommia ei ole paljon tehnyt : D

Eli siis sun ei tarvi harmitella sitä ettet oo grand prix -tason ratsastaja ja mestari hevostenkäsittelijä, vaan olla enemmän huolissas, jos oot arka uusien ihmisten seurassa, eikä sulta löydy varmuutta johtaa porukkaa. Oma-aloitteisuuskin on hyvä piirre leiriavustajassa.

Itse olin viime vuonna ekaa kertaa avustamassa juuri kahdella junnuleirillä (junnuyleis ja junnujunnu) ja kaksi leiriä onkin yleensä se minimäärä jolla voi olla avustamassa, että vauraudu siihenkin ettet voi mennä vain kokeilemaan avustamista viikoksi, vaan siellä sitten tehdään reippaasti töitä vähintään kaksi viikkoa (:

Mitä ikääsi tulee, 2011 kesänä oot jo 16, ja se ei ole liian nuori.

Hihi, Eevis, olit junnujunnu avustajana ekana päivänä mun leirillä Hymiö  
Juu, multa löytyy kyllä noita kaikkia piirteitä että toivottavasti pääsen avustajaksi =)
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Ilona-H
YaBB Newbies
*

Jee!

Vastaus #9 - 26.02.10 - 22:19:39

metroapina kirjoitti 23.02.10 - 16:55:54:
emmä susta tiiä mutta itte en oikein tykkäis jos leiriavustajat ois 95 ja itte vaikka just 92(vaikken oo esimerkki vain) Juustoinen mutta ihan rauhassa vain haet jos kiinnostaa ja olet siellä leireilläkin käynyt (: paitsi vaan että haku vissiin meni jo? Pelästynyt

No ei -92 syntyneitä tuu junnuleirille?
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
metroapina
YaBB Newbies
*

Vastaus #10 - 27.02.10 - 16:21:46

aa no vaihteeks lukenu alotus viestin hyvin(; mutta idean varmaan tajusit?
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
metroapina
YaBB Newbies
*

Vastaus #11 - 27.02.10 - 16:24:16

Niin ja tuon ne ylös totesinkin jo että käsitin sen niin että tänä vuonna tulossa,ja sillohan se ku olisi niin on jo 16? niin musta kellään ei pitäs mitään vastusta olla(:
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
E-e
YaBB Newbies
*

Jee!

Vastaus #12 - 29.07.10 - 12:06:43

Tuun enskesän leirille(este jos mahollista Juustoinen) sekä haluun leiriavustajaks. En oo koskaan ees ollut Einolassa joten mitä mieltä ootte? :s Osaan hoitaa heppoja yms, teen talleja viikonloppuisin ja ratsastan säännöllisesti niin siinä ei mitään ongelmaa, aluksi olen ujo jos on ihan vieraat ihmiset, mutta tutustun varmaan koulutuksessa muihin avustajiin niin en ujoile sitten leirillä Hymiö Kantsiiks tulla? Juustoinen
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Eevis.
Full Member

Vastaus #13 - 31.07.10 - 20:36:48

Et olis ensimmäi avustaja joka ei ole koskaa enne käyny tallilla ennen avustajakoulutusta, mut ujoutes sun pitäis voittaa, koska leiriavustajan pitää osata kerätä porukka kasaan ja viihdyttää heitä, ilman että ramppikuume iskee Juustoinen Muuten mikä ettei, sit ku on taas hakujen aika, ni Minnalle vaan hakemusta kehiin!
Siirry sivun alkuun

Leiri number 10~
"If electricity comes from electrons, does morality come from morons?" ~ Anonymous
"Why is it when some products you have to turn it upside down to read the directions, and the directions say do not turn upside down?” ~ Anonymous
Avustajana 6.-9. leireillä 2010
  IP on kirjattu
E-e
YaBB Newbies
*

Jee!

Vastaus #14 - 03.08.10 - 14:42:57

Mä päätin hakee leiriavustajaks sit ku tulee mahollisuus! Tarkotin et oon ujo jos en tunne ketään ja oon "yksin" mut ku tutustun muihi avustajii koulutuksessa nii sitte Silmänisku Haluun jo et on kesä!!
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Sivu: 1 2 
Lähetä aihe Tulosta